Odchudzanie

by / niedziela, 04 Wrzesień 2016 / Kategoria:Aktualności

Porady na odchudzanie

  1. Kupiłam wagę ze wskaźnikiem cyfrowym. Wskazówkowa waga pokazywała niedokładnie. Przy okazji nowa waga ma funkcje mierzenia składu ciała. Moja tkanka tłuszczowa wynosi 30%, mięśnie 33%
  2. Ważę się codziennie z rana i wieczora Rano to chyba najlepszy czas żeby porównać wagę. Wieczorem ważę różnie w zależności od odległości od ostatniego posiłku.
  3. Ważąc się codziennie szybko możesz zareagować na błędy żywieniowe. Dzień po wiesz co jadłeś/aś poprzedniego dnia. A gdy spada waga z uśmiechem zaczynasz dzień.
  4. Sen ma znaczenie! Im bardziej się wysypiasz tym więcej spalasz.
  5. Biegam co drugi dzień. Na ogół około 4,5 km ale zdarza mi się dłuższy trening – 10 km
  6. Warzywa, warzywa, warzywa – jako przekąski korzystam z warzyw. Lubię jeść paprykę z krzaka. Wielu ludzi dziwi się, że mogę ją tak chrupać.
  7. Z mięsa jem tylko drób, który ma dobrze przyswajalne białko.
  8. Orzechy i bakalie. UWAGA! Zastopowały moje odchudzanie.
  9. 04.09 ważę 62,9 – schudłam 2 kg w 2 tygodnie

Nagroda: Jak schudnę, będę ładnie wyglądać w sukienkach.

TOP